Testkört BB sträckan

Idag har vi testkört sträckan till förlossningen i Borås. Det gick bra. 45 minuter lagligt så förmodligen kan vi få ned det till 30 minuter med lite stress. Vägen är så sjukt tråkig med snirkelisnorksvängar och 70-50 sträckor om vartannat. Men det såg himla fint ut när vi kom fram. Man blir hemskt hungrig av att kålla in BB så vi stanna på Max och jag käka min favvo pommes Macho fries....I lööööv!!!

Bebisen har fått sola idag också. Jag har suttit ute nästan hela dagen och gottat mig. Har till och med brännt mig *hihi* Bebisen gillade inte direkt solljus, kanske den blev kokad där inne? Så magen fick döljas med kläder. Och tur är väl det så inte grannarna ser en fet blek gravid knäppgök i en plaststol hon knappt kommer ur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0