Föräldrapenning - klart!

Nu har jag anmält mina föräldradagarn till försäkringskassan. Känns jätte konstigt att sitta och planera för något som ännu inte har skett. Sen har vi också varit på familjerätten och fått faderskapet godkännt. Känns också konstigt att en signatur på ett papper kan betyda så mycket.
Och nu är också BB väskan fulländad, jag inskaffade ett lipsyl idag. Jag har hört att det är bra att ha med då man flåsar ganska mycket och lätt får torra läppar. Och jag HATAR torra läppar. 

Edin tror att bebisen tittar ut till helgen, jag tror den 7 juni. Imorgon ska jag till BM igen, får se vad hon har att säga.  

Kommentarer
Postat av: Lina

håller med Edin, en majbebis blir det:-D

30:e eller 31:a :-D

2010-05-24 @ 19:43:56
Postat av: Mia

Herrejösses!



När ska du ha????

2010-05-25 @ 11:16:42
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Mia

Men hörrödu!



Det e ju snart!!!!



2010-05-25 @ 23:46:26
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0