Benen värker

Detta är hemskt! Jag sväller upp för varje timme som går. Det känns som om jag gått upp 5 kilo bara på ett dygn. Vätskan är hemsk mot mina ben och fötter. Jag ser ut som Big Foot nu.

Och ont som faskien i ryggen har jag så det är inte helt lätt att hitta på saker. Men jag har kokat nappar och en flaska nu på morgonen. Kan ju va bra att ha klart om det behövs. Nästa vecka tänkte jag hämta sängen och försöka mig på att skruva ihop dem =)
Edin kom hem med massa bra saker igår från NG. Så nu har vi kuddar, täcken, spjälskydd, badcape m.m. Det ser så gosigt ut när man bäddat att man själv vill krypa ned i vagnen och sova en stund.  


www.ngbaby.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0