Är det dags?

Igårkväll kom smärtan...rejält. Molande värk och hugg. Gud va ont det gjorde! Men samtidigt så spännande. Kunde detta vara värkar? Man känner sig hur konstig som helst för man vet ju inte vad som är vad. Jag kunde kanske lika gärna vara dålig i magen som utlöste värkar eller så var det riktiga värkar. Hur som helst så höll de i sig till klockan tre i natt och jag har sovit minimalt. Vaknat en gång i timmen och sprungit på toa. Det "knäpper" i magen och jag tror att vattnet ska gå varje gång jag hör de ljuden.
Idag är det lugnare, men jag har blivit totalt handikappad. Svanken och ljumskarna är stela och sammandragningarna är kraftiga. Men värkarna är borta.
Idag har jag ett enda mission och det är att hämta ut ett HM paket på ICA, mer klarar jag nog inte. Ikväll kommer Edin hem och då får han ta hand om mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0