v39 (38+5)

Nu är det trångt i magen. Det är knappt att maten kan passera smidigt så varje gång jag reser mig upp efter en middag så kurrar och bubblar det till i magen. Jag har sammlat på mig otroligt mycket vatten också i benen så jag kan inte stå eller sitta upp några längre stunder. Var på bio igår och det var ett litet projekt i sig. Jag sprang mellan mittenraden och sidogången, stod mest upp med det var helt OK faktiskt. Det var ju Sex and the City så jag kunde ju gärna inte gå därifrån =)

Nu till nått lite äckligt... Slemproppen har låssnat så nu tror alla att bebisen kommer i helgen. Jag har inte haft några kraftiga förvärkar, men det är mer som en konstant molande värk i ryggen. Fick jag bestämma kunde den gott stanna inne en vecka till. Jag vill ha klart sovrummet innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0