v39 (38+2)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... jag börjar bli trött på den här skiten. Graviditet borde FN klassa som tortyr. Tänk om alla terrorister som USA tar tillfånga fick vara höggravida hade det inte tagit lång tid innan de hade kapitulerat.
Nu är bebisen så stor att den inte längre får plats i magen. Jag kan inte sitta eller halvligga. Jag kan bara stå eller ligga rakt ned. Rumpan på bebisen trycker på mitt revben så det går ilningar till ryggen och jag får svårt att andas. BM säger att det är för att bebisen inte sjunker ned, men det finns ju för fasiken ingen plats att sjunka ned i!!!!! Huvet är redan längst ned. Känns som om jag har en melon mellan benen jue!
Igår satte jag ihop bebisens säng och bäddade den. Det blev så fint, nu fattas bara ett rum att ställa den i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0